keskiviikko 8. tammikuuta 2014

KORUJA KORVIIN







On tämä bloggaaminen vaan aika hauskaa. Viime vuoden puolella seikkailin netissä ja löysin sattumalta Kirstin blogin. Ihastuin heti hänen tekemiinsä  koruihin. Niinpä otin Kirstiin yhteyttä ja tilasin itselleni kahdet korvikset. Marraskuussa posti toi paketin saatesanojen ja laskun kera ja korut olivat juuri niin ihastuttavia kuin kuvissa.
Ensimmäisiä olen jo käyttänyt teatterissa, toiset odottavat vielä ensiesiintymistään. Minkähänlaisia hankintoja tai löytöjä sitä vielä tulee täällä blogimaailmassa tehtyäkään? :)
Oletko Sinä tehnyt löytöjä blogeista?

3 kommenttia:

  1. Kyllä Kirstillä on ihania koruja, olen jonkun verran tilannut ,ihania.
    Koruja vaan tilannut olen blogeista.
    Mutta todella hauskaa on bloggaaminen.

    VastaaPoista
  2. Blogien kautta voi seikkailla maailman ääriin ja toden totta löytää ihanuuksia.

    VastaaPoista
  3. Olen löytänyt blogeista ja löydän inspiraatiota ja tietysti kaunista katseltavaa. Hmmm... olenkohan ostanut jotain, en muista. Yhden käsityökirjan olen tilannut. Mutta siitä on jo aikaa. Nuo sinun punaiset helmikorvikset on tosi sievät :)

    VastaaPoista

Kiitos kommenteistasi! Kiva, kun piipahdit Kylätiellä!